Hotel Arłamów**** to idealna przestrzeń na spotkania i konferencje w górach. Realizujemy kongresy, szkolenia, targi, wystawy, pokazy, bankiety, gale, koncerty, uroczystości okolicznościowe. Posiadamy blisko 3500 m2 powierzchni eventowej i jesteśmy w stanie zorganizować każde wydarzenie.
Nowoczesne centrum konferencyjne, jedno z największych w Polsce, znakomita infrastruktura, elastyczne podejście oraz bogata oferta atrakcji sprawiają, że spotkania w Arłamowie utożsamiane są z profesjonalizmem i niezapomnianymi wrażeniami.
Wspaniałe Patio z przeszklonym dachem to wewnętrzny dziedziniec Hotelu o powierzchni 2288 m2 i stropie na wysokości 18-25 m. Mogą odbywać się tutaj np. duże kongresy, targi, wystawy, koncerty, uroczyste ceremonie pod rozgwieżdżonym niebem, a nawet gale sportowe. To idealne miejsce do organizacji wydarzeń najwyższej rangi. Innowacyjne wyposażenie w kaskadowe podesty umożliwia optymalne dostosowanie tej przestrzeni do wielu odmiennych realizacji.
Hotel Arłamów**** słynie z bogatej oferty atrakcji, zarówno dla osób poszukujących wyciszenia i relaksu, jak i dla ceniących aktywne formy spędzania czasu wolnego. Nasi Goście mogą korzystać m.in. z oferty Strefy SPA & Wellness, z hali i boisk sportowych, siłowni, strzelnicy, kortów do tenisa i squasha. Oferujemy również szereg możliwości ruchu na świeżym powietrzu – na miejscu znajdują się: stadnina koni, pole golfowe, wyciągi narciarskie i specjalnie wytyczone trasy rowerowe. Wszystkie przestrzenie można wykorzystać, planując firmowe wydarzenia, przygotujemy je zgodnie z filozofią holistic MICE.