Słowo „wellbeing” nabiera szczególnego znaczenia w kontekście wyzwań, z jakimi zmagają się współczesne przedsiębiorstwa w sferze efektywnego zarządzania pracą, procesami i dobrostanem swoich pracowników. Wellbeing to trudne wyzwanie dla biznesu.
VII edycja Arłamów Business Challenge to odpowiedź na rosnące znaczenie wellbeingu w firmach. Chcemy zainspirować liderów do tworzenia organizacji, w których dobrostan pracowników jest priorytetem, co przekłada się na lepsze wyniki biznesowe, motywację i satysfakcję zespołów – podkreśla Agnieszka Najberek, Dyrektor Sprzedaży i Konferencji Hotelu Arłamów.
Teoretycznie o dobrostanie wiele się pisze i mówi, ale czas przekazać najlepsze praktyki z organizacji, które autentycznie mierzą się w codzienności z dostosowaniem firmy w zakresie wellbeingu w praktyce. Podczas VII edycji ABC eksperci, praktycy biznesowi oraz liderzy branży podzielą się swoimi praktycznymi doświadczeniami na temat najlepszych metod promujących dobrostan pracowników i budowanie zdrowych kultur organizacyjnych.
Hotel Arłamów to coś więcej niż miejsce na spotkania biznesowe. To przestrzeń, gdzie inspirujemy do lepszego życia – w pracy i poza nią – mówi Michał Kozak, Prezes Zarządu Hotelu Arłamów.
W trakcie Arłamów Business Challenge 2025:
- Omówimy najnowsze trendy w zakresie wellbeingu korporacyjnego.
- Zaprezentujemy praktyki, narzędzia i techniki ułatwiające wdrożenie kluczowych aspektów wellbeingu w organizacjach.
- Wysłuchamy inspirujących wykładów i prelekcji wybitnych ekspertów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi i psychologii organizacji.
- Pokażemy pomysł Hotelu Arłamów na event, który dba o dobrostan pracowników.
- Przeprowadzimy dyskusję panelową na temat przykładów wdrażania programów wellbeingowych w znanych firmach.
- W ramach networkingu uczestnicy wydarzenia będą mieli wyjątkową okazję do wymiany doświadczeń i nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Jednym z zaproszonych ekspertów będzie Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska, wykładowca akademicki (Akademia Leona Koźmińskiego), badacz, psycholog pracy i organizacji, konsultant, trener, coach.
Zgodnie z tradycją ABC, nie zabraknie bogatego programu rozrywkowego, w tym koncertu wieczornego, okazji do relaksu oraz aktywności integracyjnych wykorzystujących unikalne walory Hotelu Arłamów i jego otoczenia.
Wydarzenie poprowadzi nieoceniony Maciej Kautz, który podobnie jak w roku ubiegłym z pewnością zadba o niesamowitą atmosferę, zaangażowanie i interakcje między uczestnikami spotkania.
Arłamów, to miejsce, w którym liderzy odbywają inspirujące spotkania, ale także odnajdują równowagę.
Balans, czas na relaks, równowaga między życiem prywatnych a zawodowym, dbanie o dobrostan psychiczny – to aspekty, których nie da się pominąć w efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwami.
Arłamów jest miejscem idealnym dla złapania oddechu, chwili relaksu, które dodają energii i pozwalają nabrać odpowiedniej perspektywy i inspiracji do działania. Wierzymy, że wellbeing w biznesie to podstawa sukcesu, dlatego Hotel Arłamów stworzył idealne warunki, aby każda firma mogła odnaleźć harmonię i efektywność – dodaje Agnieszka Najberek.
Arłamów Business Challenge to także wyjątkowa okazja do spotkania liderów branży oraz wymiany doświadczeń w inspirującej atmosferze. Wydarzenie odbędzie się w ekskluzywnym kompleksie hotelowym w Arłamowie, który zapewnia doskonałe warunki do pracy, odpoczynku i integracji.
Zapraszamy do śledzenia wydarzenia na oficjalnej stronie Hotelu Arłamów oraz w mediach społecznościowych.
Wkrótce zdradzimy więcej szczegółów i uruchomimy oficjalną rejestrację umożliwiającą udział w jednym z najbardziej oczekiwanych wydarzeń biznesowych w Polsce!
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Najberek,
Dyrektor Sprzedaży i Konferencji Hotelu Arłamów,
e-mail: a.najberek@arlamow.pl
tel. +48 608 380 593