W dniach 5-7 listopada 2023 roku ponad 250 uczestników spotkało się u wrót Bieszczad, aby zmierzyć się z najważniejszymi i najbardziej aktualnymi tematami wpływającymi na sektor konferencji i eventów. Zgodnie z tegorocznym hasłem ABC: „Magia eventów w dobie sztucznej inteligencji” motywem przewodnim była sztuczna inteligencja i jej wpływ na branżę.
W części merytorycznej zaproszeni Goście wzięli udział w wykładach i interaktywnych sesjach prowadzonych przez znakomitych prelegentów:
- Tomasz Graszewicz (CEO AI Wizards) – „Inspiracje dla branży eventowej od sztucznej inteligencji”
- Maciej Stoiński, Jędrzej Stoiński (Yepp AI) – „Rewolucja AI: jak sztuczna inteligencja zmienia zasady gry w biznesie, sporcie i eventach”
- Jarosław Królewski (Synerise / Wisła Kraków) – „AI i kodowanie przyszłości: projektowanie świata jutra”
- Michał Kanarkiewicz – „Strategie szachowych mistrzów w biznesie”
- Milczarek Bukowski Trio – „ Edutainment w eventach czyli Mentoring Theatre jako narzędzie z pogranicza teatru, szkoleń, wykładów inspiracyjnych i stand up’ów”
Jednym z punktów programu był również panel dyskusyjny „AI generuje sukces: biznes, sport i eventy w grze generatywnej Sztucznej Inteligencji” – moderowany przez Macieja Strausa (Hotel Arłamów) z udziałem: Piotra Obidzińskiego (Accenture LoA, Raków Częstochowa), Dr Macieja Chrzanowskiego (Politechnika Rzeszowska, Akademia Leona Koźmińskiego), Estery Hass-Abgarowicz (Asseco Poland S.A), Jonasza Danilewicza (Ernst&Young), Dariusza Rogali (Samsung) i Karola Borkowskiego (Volvo Car).
W drugiej części wydarzenia uczestnicy mieli okazję zapoznać się i przetestować jedną z autorskich gier hotelowych „Arłamów bez kurtyny”, spróbować swoich sił w szachowych Mistrzowskich Rozgrywkach z Michałem Kanarkiewiczem, a w ramach relaksu skorzystać z Ceremonii Saunowych zorganizowanych przez SPA Arłamów lub wyciszyć się podczas koncertu mis tybetańskich.
Niewątpliwie jedną z najciekawszych atrakcji dla uczestników ABC była możliwość podglądania kulis oraz uczestnictwa w programie „Hejt Park” Kanału Sportowego. Ten niezwykle popularny format programu online był realizowany i transmitowany na żywo z Arłamowa.
Zakończeniem i jednocześnie podsumowaniem dwudniowego spotkania była wieczorna gala w hotelowym Patio. O najlepsze doznania smakowe zadbał Szef Kuchni Hotel Arłamów wraz ze swoim Zespołem. Muzyczną oprawę zaserwował wspaniały zespół Stage Fever.
„Pracowaliśmy nad tym i zależało nam, aby V edycja Arłamów Business Challenge była jeszcze ciekawsza i zaskakująca dla wszystkich uczestników. Nasz autorski projekt, którym było to wydarzenie spotkał się z zaskakującym zainteresowaniem zarówno wśród uczestników, partnerów biznesowych jak i panelistów. Pomimo, że była to V edycja jest to dla nas wciąż niezwykłe wydarzenie, które przerosło nasze oczekiwania pod względem frekwencji i Gości, którzy zgłaszali się, aby wziąć w nim dział. Widzieć tyle entuzjazmu, kreatywności i zaangażowania ze strony uczestników było dla nas prawdziwą przyjemnością.
Arłamów Business Challenge to impreza, która ewoluuje. Wierzymy, że w przyszłym roku powtórzymy sukces, razem z całym #ArłamówTeam jesteśmy gotowi na kolejne wyzwanie.” – podsumowała Marta Masłowska, Dyrektor Sprzedaży i Konferencji Hotelu Arłamów.
Patronat: Samsung / RMF FM / Mercedes-Benz / MICE Poland / BMW / Toton Show / Horeca Idea / AI Wizards / Asseco / sprawny marketing / Synerise / Adidas / Kanał Sportowy / Stage Fever
Partnerzy: Stage Fever, Toton Show
Patronat medialny: Event Management Polska, THINK MICE, MICE Poland, konferencje.pl, OOH Event, horecanet.pl, OOH Magazine.