Jako doświadczony profesjonalista, z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej, Agnieszka będzie nadzorować strategię sprzedaży i organizacji konferencji, dążąc do perfekcji w obsłudze klienta. Celem nowej Dyrektor jest identyfikowanie nowych rynków oraz rozwijanie kluczowych partnerstw biznesowych, jak również wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, które jeszcze bardziej wzmocnią standardy usług, zapewniając naszym Gościom niezapomniane wrażenia i doświadczenia.
„Jestem zaintrygowana możliwością pracy w Hotelu Arłamów, uznawanym za jedno z najbardziej prestiżowych miejsc na rynku. Mam zamiar wykorzystać moje doświadczenie w dziedzinie sprzedaży i zarządzania konferencjami, aby ugruntować pozycję hotelu jako lidera w branży” – powiedziała po objęciu stanowiska Agnieszka Najberek.
Nowa Dyrektor Sprzedaży i Konferencji podkreśliła także, że decyzja o pracy w Hotelu Arłamów nie była przypadkowa:
„Nigdy nie zapomnę mojego pierwszego spotkania z Arłamowem. Widok zapierający dech w piersiach, natura na wyciągnięcie ręki i ilość atrakcji, które przewyższyły moje najśmielsze oczekiwania. Jestem niezwykle dumna i szczęśliwa, dołączając do zespołu tego wyjątkowego obiektu na MICE-owej mapie Polski. Arłamów to nie tylko niesamowita historia, to nie tylko hotel, to miejsce, w którym każde wydarzenie jest przeżyciem, a ja cieszę się, że korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, mogę to współtworzyć”.
Michał Kozak, Prezes Zarządu Hotelu Arłamów wyraził entuzjazm związany z przyjęciem nowego członka zespołu, podkreślając wiedzę, doświadczenie, a także umiejętność nowej Dyrektor w podejmowaniu wyzwań i wdrażaniu nowatorskich rozwiązań.
Celem Hotelu Arłamów od lat jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, a przybycie Agnieszki Najberek jest kolejnym krokiem w kierunku realizacji tej strategii.
Agnieszka Najberek to osoba z ogromnym doświadczeniem w branży MICE. W 2009 roku uzyskała tytuł Osobowości Roku Mice Poland w kategorii Menadżer Obiektu. Ukończyła Wyższą Szkołę Dziennikarską w Warszawie. Karierę rozpoczęła w 1995 r. w warszawskim hotelu Le Meridien Bristol. Kierowała sprzedażą w hotelach Sheraton, w kolejnych latach w międzynarodowej sieci Starwood Hotels & Resorts Worldwide, w niemieckim centrum konferencyjnym InterContinental Berlin oraz w 5-gwiazdkowym Regent Warsaw Hotel.
W latach 2014-2023 Agnieszka Najberek rozwijała swoje umiejętności i kompetencje jako Dyrektor Sprzedaży w sieci luksusowych hoteli Hilton, by ostatecznie pod koniec 2023 r. wybrać Hotel Arłamów.
Serdecznie witamy Agnieszkę i jesteśmy pewni, że wniesie ona znaczący wkład w nasz rozwój, czyniąc ofertę konferencyjną Hotelu Arłamów jeszcze bardziej niesamowitą.
Kontakt:
Agnieszka Najberek, Dyrektor Sprzedaży i Konferencji
+48 608 380 593
Hotel Arłamów**** to oaza spokoju u wrót Bieszczad. Luksusowy kompleks wypoczynkowo-konferencyjno-sportowy położony jest wśród wzgórz i dolin, na pograniczu trzech rezerwatów przyrody. Wyjątkowy ze względu na swoją lokalizację obiekt oferuje 254 pokoi, w tym apartamenty prezydenckie. Teren zewnętrzny kompleksu to aż 240 ha. Arłamów to jedno z największych i najnowocześniejszych centrów konferencyjnych w Polsce, mogące pomieścić do 1500 osób. Niezwykle szeroka jest oferta SPA Arłamów, które jest największe w Polsce. SPA w Hotelu Arłamów to trzypoziomowa strefa luksusu, spokoju, relaksu i odnowy w górskiej scenerii. To m.in. strefa basenów (z basenem wewnętrznym i zewnętrznym), Świat Saun, tepidarium, tężnia solankowa, wyodrębniona ekskluzywna strefa VIP, a także MED SPA. Hotel pochwalić może się również wyjątkowo bogatym zapleczem sportowym, które pozwala uprawiać tutaj aż 33 dyscypliny sportowe. Na terenie kompleksu znajduje się stacja narciarska, ośrodek jeździecki, park linowy, pole golfowe, pełnowymiarowe boiska do gry w piłkę nożną, korty tenisowe, hala sportowa, ściana wspinaczkowa i strzelnica. Hotel posiada własny heliport i lądowisko dla samolotów.